Με τις μονάδες οδήγησης με ισορροπημένο οπλισμό, ο ήχος παράγεται από σίδηρο και ως εκ τούτου, οι οδηγοί αυτοί αντιμετωπίζουν μια σειρά προβλημάτων, μεταξύ των οποίων είναι “κουραστικό άκουσμα”, “ήχος που είναι λεπτός και όμορφος, αλλά χωρίς βάθος και επίπεδος” και “έλλειψη διαστήματος μπάσων”. Στην τελική, αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη τεχνολογίας για την αναπαραγωγή των μπάσων τόνων και του τρισδιάστατου χώρου με την αναπαραγωγή πλήρους φάσματος μιας θεωρητικά μη προβληματικής μονάδας ενός οδηγού, αντί να πάρουμε τα πράγματα προς την κατεύθυνση των πολλαπλών δρόμων. Επιστρέψαμε στην αρχή και επανεξετάσαμε την απόδοση του οδηγού ισορροπημένου οπλισμού, εστιάζοντας την προσοχή μας σε κάτι που είχαμε παραβλέψει προηγουμένως ? τη ροή του αέρα στο εσωτερικό του περιβλήματος. Αναπτύξαμε το BAM (Balancing Air Movement), έναν μηχανισμό που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα στο εσωτερικό του περιβλήματος μέσω της δημιουργίας ενός ανοίγματος στη μονάδα οδήγησης, η οποία συνήθως είναι σφραγισμένη.














